« Home | Yo mama-sokker! » | Skal(le), skal(le) ikke...? » | Strikke-ADHD og kakefest! » | Garnekspedisjon! » | Mer votter! » | Snillesokker! » | Fine votter! » | Fiiiin t-skjorte! » | Julegaver del 1! » | OMG!!1 w00t!! Knitting totebag FTW!!1! » 

25 oktober 2007 

Endelig! Sokkerundpinne!! :D

Etter resultatløs leting på nettet etter noen 30 cm rundpinner begynte jeg å gi opp håpet, og innså at jeg kanskje måtte lage dem selv... Heldigvis slumpet jeg over noen slike rundpinner fra pt da jeg var på Husfliden i går. Jeg kjøpte et par i 3,5 mm og begynte sporenstreks å strikke litt på en sokk:

Dette var definitivt suksess! På bildet sees også en av de kjempefine maskemarkørene jeg fikk av Ings.

Oppildnet av det faktum at sokkerundpinner ikke er noen urban legend la jeg ut på nettet igjen på leting etter fler. Og det fant jeg hos Garnkorgen. De har 30 cm rundpinner opp til 5 mm tykke! O store shoppinglykke!! ;)

Så smart med maskemarkør! De få gangene jeg tillater hendene mine å strikke klarer jeg alltid å surre med hvor det nå var jeg delte, og små løkker av garn er ikke til å stole på... Ellers fascinert av at til og med jeg ble shoppingentusiastisk av å lese om jakten på sokkerundpinner!

Hihi, maskemarkører er genialt!! Mener jeg har noen på lur i en pakke med strikkegadgets som driver og snegler seg fra Amerika også, skal huske å sende noen din vei når de dukker opp!! :)

Jeg har funnet noen fantastiske maskemakører på nett, se de på bloggen min :)

Legg inn en kommentar