« Home | Syjunta! » | Toveprosjekt! » | Stockholmstrikk!! » | Restegarnsokker! » | Piratsokker! » | Fest!! » | Endelig! Sokkerundpinne!! :D » | Yo mama-sokker! » | Skal(le), skal(le) ikke...? » | Strikke-ADHD og kakefest! » 

24 februar 2008 

Stitch 'n Bitch on a Boat!!

Yay! I dag har vi endelig stitchet og bitchet på Båten (med stor B)! Veldig koselig!


Men hva er det med Anna og babysokker??

Etiketter: ,

Jøss, blogg og greier? og dette har jeg ikke fått med meg før nå? God knall iallefall!

hva det er med meg og babysokker? Det er jo bare det at det ser så tøft ut å putte de på Masja og ta bilder når de er ferdige!! :)

det blir dødstøfft!! jeg skal også få masja til å være mannekeng (hundekeng??) for mine babysokker også! men på bildet så ser du mad, mad crazy ut! ;)

Legg inn en kommentar