« Home | Stitch 'n Bitch on a Boat!! » | Syjunta! » | Toveprosjekt! » | Stockholmstrikk!! » | Restegarnsokker! » | Piratsokker! » | Fest!! » | Endelig! Sokkerundpinne!! :D » | Yo mama-sokker! » | Skal(le), skal(le) ikke...? » 

19 mai 2008 

Litt jukseblogg!

Jeg er i Tromsø. Her er det snø. Og kaldt. Da går selvfølgelig strikkeproduksjonen i den provisoriske Skumle-/Ingske husstanden i været, og dermed også mulighetene for å få blogget litt. Ings har blogget masse, og gir meg tyn for at jeg er så treig. Jeg har ikke fått tatt noen bilder av de pågående prosjektene enda, men de er på vei!

Enn så lenge jukser jeg med et par bilder som burde vært lagt ut for lenge siden:

Et stykk staut kollokviekar med ny lue.....


.... og et par skallesokker à la Skumle, sist sett på et par trendye frisørføtter i Gamlebyen, byttet mot en hårklipp i fattige tider sånn før jul en gang!


Tromsøbilder kommer snart. Lover!

Etiketter: , , ,